Öppet i morgon från 08:00

ALBY TANDLÄKARKLINIK

Albyvägen 14, 145 59 Norsborg

ALBY TANDLÄKARKLINIK

Hos oss möter du engagemang, kundskap och en bred kompetens inom tandvård från enklare tandkontroller till avancerad specialistvård. Vi använder den senaste teknik och behandlingsmetoden. Kliniken är helt digitaliserad och kvalitetsäkrad samt Ansluten till försäkringskassan. Ansvarig för verksamheten är Tandläkare John Shokohi med mer än 30 års erfarenhet. Vi erbjuder allmäntandvård, Akuttandvård, Tandimplantat, skalfasader och kronor, möjlighet till räntefritt delbetalning samt hygienistbehandling och blekning. Välkommen att boka tid hos oss.

Måndag - Torsdag : 08:00 - 17:00
Fredag : 08:00 - 15:00