1/3
Öppet idag från 10:00

Synsam Nacka Forum

Forumvägen 12, Nacka

Synsam Nacka Forum

Varmt välkommen till Synsam Nacka Forum!

På Forumvägen 12 i Nacka hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos någon av våra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss på Synsam Nacka Forum, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjälpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svårt att se på olika avstånd
  • Ifall du besväras av återkommande huvudvärk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du får rätt hjälp utifrån just dina problem - både unga och gamla är välkomna!

Gör en ögonhälsoundersökning hos oss

Om du är orolig för din ögonhälsa, kan vi på Synsam Nacka Forum utföra en ordentlig ögonhälsoundersökning. Detta rekommenderar vi till alla som fyllt 40 år. Då tittar vi på hela ögat för att upptäcka tecken på de tre vanligaste ögonsjukdomarna: grön starr, grå starr och åldersförändringar i gula fläcken.

Skaffa glasögon enkelt hos oss på Synsam Nacka Forum

Hos oss kan du:

• hitta bågar från ett stort antal märken
  • hitta solglasögon, linsvätska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Nacka Forum på Forumvägen 12 redan i dag!

Informationen uppdaterades 09:39 - 4 dec, 2020

Skaffa glasögon hos Synsam Nacka Forum

Pris från: 199 kr

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam på Forumvägen 12, så hjälper vi dig!

Du kan korrigera ditt synfel med glasögon

Upplever du problem med din syn? Misstänker du att du behöver glasögon? Då kan ett bra första steg vara att träffa en av våra optiker. Genom att träffa en optiker kan du få svar på dina frågor om ögonhälsa och genomgå olika tester. Om glasögon visar sig vara aktuellt i ditt fall, hjälper optikern till med justeringarna för att hitta rätt styrka på dina glasögon.

Flera alternativ för dina glasögon

Vi på Synsam erbjuder bågar från ett stort antal märken, och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. När du köper glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon åt dig om de skadas inom de första 365 dagarna. Vi har även ett abonnemang som heter Synsam Lifestyle, där du kan hyra dina glasögon, istället för att köpa dem. I abonnemanget ingår tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hitta rätt glasögon hos oss på Synsam i Nacka!

Synundersökning
hos Synsam Nacka Forum

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam på Forumvägen 12 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Har du...

Pris från: 199 kr

Skaffa linser
hos Synsam Nacka Forum

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam i Nacka kan vi hjälpa dig. Att skaffa linser hos Syn...

Pris från: 549 kr

Ögonhälsoundersökning
hos Synsam Nacka Forum

Gör en ögonhälsoundersökning hos oss på Synsam Nacka Forum för att få en uppfattning om din ögonhälsa och upptäck tidiga tecken på sjukdom. ...

Pris: 899 kr

Lördag : 10:00 - 18:00