1/3
Öppet, idag till 14:00

Synsam Nässjö

Storgatan 35, Nässjö

Synsam Nässjö

Varmt välkommen till Synsam Nässjö!

På Storgatan 35 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Nässjö har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Nässjö hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Nässjö på Storgatan 35!

Informationen uppdaterades 08:34 - 9 okt, 2020

Skaffa linser hos Synsam Nässjö

Pris från: 549 kr

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Nässjö kan hjälpa dig med det.

Hur gör du för att skaffa linser?

Boka ett besök hos oss på Synsam Nässjö så undersöker någon av våra optiker din ögonhälsa. Vi gör alltid en grundlig undersökning för att se ifall du har ett synfel. Har du ett som vi kan korrigera, hjälper optikern dig att säkerställa den rätta styrkan för dina linser. Dessa anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Du får tips och råd av oss om hur du hanterar dina linser, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur de bäst sköts.

Hitta de bästa linserna för dina ögon - boka ett besök hos Synsam Nässjö idag!

Synundersökning
hos Synsam Nässjö

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Nässjö på Storgatan 35. Vår optiker undersöker din syn Har du haft proble...

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Nässjö

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Nössjö! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplever du pro...

Pris från: 199 kr

5 / 5