• 0380-109 74

Skaffa glasögon hos Synsam Nässjö

Storgatan 35, Nässjö - Visa på karta

Skaffa glasögon

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Nössjö!

Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon

Upplever du problem med synen och misstänker att du behöver glasögon, är det bra att träffa en av våra optiker för att undersöka din syn. På första besöket får du besvara frågor om hur du uppfattar din ögonhälsa och genomgå olika tester. Skulle du sedan behöva glasögon, finns vår optiker där för att hjälpa dig hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi skyddar dina glasögon

Förutom att du kan välja bland bågar från ett stort antal märken, täcks du även av vår kostnadsfria olycksgaranti när du köper glasögon hos oss på Synsam. Det innebär att om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna så reparerar vi eller ersätter dem. Skulle du föredra att hyra dina glasögon, kan du göra det genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då betalar du en fast månadskostnad för tre olika typer av glasögon.

Vi på Synsam Nässjö hjälper dig hitta rätt glasögon!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Nässjö

Varmt välkommen till Synsam Nässjö!

På Storgatan 35 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Nässjö har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Nässjö hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Nässjö på Storgatan 35!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Nässjö

Synundersökning hos Synsam Nässjö

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Nässjö på Storgatan 35. Vår optiker undersöker din syn Har du haft proble...

Skaffa glasögon hos Synsam Nässjö

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Nössjö! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplever du pro...

Skaffa linser hos Synsam Nässjö

Linser fungerar som ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Vi på Synsam Nässjö kan hjälpa dig med det. Hur gör du för att ska...

Karta - Storgatan 35, Nässjö