• 0524 - 102 29

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson i 45530

1 462 kr

Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Centrumvägen 12 B 455 30 Munkedal - Visa på karta

Tandlagning på kindtand, tre ytor

Om man får ett hål i en tand eller om en gammal lagning gått sönder så behöver tanden lagas.

Hur går behandlingen till?

Behandlingen inleds alltid med en undersökning. De flest brukar vilja ha behövning men det är något som man bestämmer själv. Vi tar sedan bort den skadade delen av tanden genom att borra innan hålet lagas med en plastfyllning.

Om du har fått bedövning så sitter den ofta i ett par timmar efter behandlingen men du kan använda tanden som vanligt även om det är bra att vara lite försiktig.

I priset ingår alla moment i behandlingen inklusive material.

Om Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson

Munhälsan är en privat tandläkarpraktik i centrum av Munkedal, som vi drivit sedan 1985. Vi är anslutna till Försäkringskassan. Tandläkare är: Barbro Wennberg-Nilsson, och Conny Nilsson

Munhälsans filosofi är att sätta just munhälsan främst. Hos oss får du gott om tid vid varje besök. Du hinner ställa dina frågor. Vi förklarar hur du på bästa sätt sköter om din mun och du får alltid träffa samma tandläkare. Har man kunskap och ger sig tid att sköta sina tänder noga varje dag, kan man i de flesta fall klara sig utan tandproblem. Uppstår ändå akuta besvär, hjälper vi dig så snabbt som möjligt. Akuta besvär har vi som mål att ta hand om samma dag.

Välkommen till Munhälsan.

Behandlingar hos Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson

Undersökning av ny patient hos Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson i 45530

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
823 kr

Tandutdragning hos Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson i 45530

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
925 kr

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 462 kr

Rotfyllning av framtand hos Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson i 45530

*3 149 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson i 45530

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 217 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Munhälsan Munkedal AB - Tandläkare Conny Nilsson i 45530

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 420 kr

Karta - Centrumvägen 12 B 455 30 Munkedal