• 0501-143 21

Skaffa linser hos Synsam Mariestad

Österlånggatan 17, Mariestad - Visa på karta

Skaffa linser

Hur skaffar man linser?

Vid ett besök hos någon av våra legitimerade optiker gör vi en grundlig undersökning för att kolla ögonhälsan och bedöma om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om du har ett synfel är det optikerns uppgift att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. När vi anpassar dem har vi dina ögon och behov i åtanke. Vi på Synsam ger dig råd i hur du ska hantera linserna, och hur du bäst tar hand om dem.

Hitta dina linser hos oss på Synsam i Mariestad. Välkommen!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Mariestad

Välkommen till Synsam Mariestad!

I vår välsorterade butik på Österlånggatan 17 i Mariestad kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Mariestad är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Mariestad

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Mariestad på Österlånggatan 17 redan idag!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Mariestad

Synundersökning hos Synsam Mariestad

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam i Mariestad redan idag! Vi undersöker din syn Om d...

Skaffa glasögon hos Synsam Mariestad

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam i Mariestad! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplever d...

Skaffa linser hos Synsam Mariestad

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam i Mariestad hjälpa dig! Hur sk...

Karta - Österlånggatan 17, Mariestad