Djäknegatan 28, Malmö - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon är till för att korrigera ditt synfel

Har du svårt att se på nära eller långt håll? Upplever du synproblem och misstänker att du kan behöva glasögon? Då kan det vara läge att träffa en av våra optiker för att testa din syn. Vid behov av glasögon hjälper vår optiker till att justera så att du får rätt styrka på dina glasögon.

Många lösningar för dina glasögon

Förutom att vi på Synsam har ett stort utbud av bågar från olika märken, erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, för dig som hellre vill hyra dina glasögon hos oss. Då ingår tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Köper du dina glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, som innebär att vi reparerar eller byter ut dina glasögon om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna.

Hitta de bästa glasögonen för dig på Synsam Malmö Djäknegatan!

Informationen uppdaterades 25 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Malmö Djäknegatan

Välkommen till oss på Synsam Malmö Djäknegatan!

På Djäknegatan 28 i Malmö hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Malmö Djäknegatan hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Djäknegatan

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Vi finns här för dig under hela första året

Efter att vi har undersökt dig och du fått dina glasögon och/eller linser, kan mycket hända på ett år. Då finns vi på Synsam här som stöd. Skulle dina glasögon gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Märker du att din syn blivit försämrad under året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos våra optiker på Synsam Malmö Djäknegatan!

Informationen uppdaterades 25 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Malmö Djäknegatan

Synundersökning hos Synsam Malmö Djäknegatan

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Malmö Djäknegatan. Vår optiker undersöker din syn Har du haft problem med...

Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Djäknegatan

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Malmö Djäknegatan! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel ...

Skaffa linser hos Synsam Malmö Djäknegatan

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Malmö Djäknegatan hjälper dig! ...

Karta - Djäknegatan 28, Malmö