Synundersökning hos Synsam Malmö Emporia

Hyllie Boulevard 19, Emporia, Malmö - Visa på karta

• Måndag - Söndag 10:00 - 20:00

Synundersökning

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Malmö Emporia.

Vår optiker undersöker din syn

Har du haft problem med din syn på sistone, kan det vara aktuellt att undersöka ögonen för att se om du har ett eventuellt synfel. Skulle du behöva korrigera din syn, hjälper någon av våra legitimerade optiker dig att skaffa glasögon och/eller linser.

Vad gör optikern vid en undersökning?

Innan ditt besök hos optiker är det bra om du kollar upp om synfel eller ögonsjukdomar är ärftliga i din familj. Det underlättar för våra optiker när de ska bedöma din syn. Olika mätningar görs för att se ifall du har någon typ av synfel. Upptäcker optikern ett synfel som kan korrigeras med glasögon eller linser, så får du hjälp att hitta rätt styrka för din syn så du ska se bättre. Om något mer avvikande upptäcks i dina ögon får du remiss till en ögonläkare.

Välkommen att boka din synundersökning hos oss på Synsam Malmö Emporia!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Malmö Emporia

Välkommen till oss på Synsam Malmö Emporia!

Vi finns i köpcentret Emporia i Malmö och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Malmö Emporia hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Synsam Malmö Emporia hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Malmö Emporia - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Malmö Emporia!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Malmö Emporia

Synundersökning hos Synsam Malmö Emporia

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Malmö Emporia. Vår optiker undersöker din syn Har du haft problem med din...

Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Emporia

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Malmö Emporia! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplever...

Skaffa linser hos Synsam Malmö Emporia

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Malmö Emporia hjälper dig! Hu...

Karta - Hyllie Boulevard 19, Emporia, Malmö