Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Gågatan

Södra Förstadsgatan 27, Triangeln Gågatan, Malmö - Visa på karta

• Söndag 12:00 - 16:00

Skaffa glasögon

Du kan korrigera ditt synfel med glasögon

Upplever du problem med din syn? Misstänker du att du behöver glasögon? Då kan ett bra första steg vara att träffa en av våra optiker. Genom att träffa en optiker kan du få svar på dina frågor om ögonhälsa och genomgå olika tester. Om glasögon visar sig vara aktuellt i ditt fall, hjälper optikern till med justeringarna för att hitta rätt styrka på dina glasögon.

Flera alternativ för dina glasögon

Vi på Synsam erbjuder bågar från ett stort antal märken, och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. När du köper glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon åt dig om de skadas inom de första 365 dagarna. Vi har även ett abonnemang som heter Synsam Lifestyle, där du kan hyra dina glasögon, istället för att köpa dem. I abonnemanget ingår tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hitta rätt glasögon hos oss på Synsam Malmö Gågatan!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Malmö Gågatan

Välkommen till oss på Synsam Malmö Gågatan!

På Södra Förstadsgatan 27 i Malmö hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Malmö Gågatan har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Glasögon hos Synsam Malmö Gågatan

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Malmö Gågatan på Södra Förstadsgatan 27 redan idag!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Malmö Gågatan

Synundersökning hos Synsam Malmö Gågatan

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Malmö Gågatan redan idag! Vi undersöker din syn Om...

Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Gågatan

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam på Södra Förstadsgatan 27, så hjälper vi dig! Du kan...

Skaffa linser hos Synsam Malmö Gågatan

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Malmö Gågatan hjälpa dig! Hur ...

Karta - Södra Förstadsgatan 27, Triangeln Gågatan, Malmö