Skaffa linser hos Synsam Malmö Hansa

Malmborgsgatan 6, Hansa, Malmö - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 17:00

Skaffa linser

Vi på Synsam Malmö Hansa kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Malmö Hansa för hjälp med att skaffa linser!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Malmö Hansa

Välkommen till Synsam Malmö Hansa!

Du hittar vår välsorterade butik i köpcentret Hansa i Malmö. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Malmö Hansa kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Hansa

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Malmö Hansa!

Informationen uppdaterades 24 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Malmö Hansa

Synundersökning hos Synsam Malmö Hansa

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam i Hansa för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga Har du ibland p...

Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Hansa

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Malmö Hansa! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Har du...

Skaffa linser hos Synsam Malmö Hansa

Karta - Malmborgsgatan 6, Hansa, Malmö