Skaffa linser hos Synsam Malmö Södra Förstadsgatan

Södra Förstadsgatan 59, Malmö - Visa på karta

Skaffa linser

Ifall du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Malmö Södra Förstadsgatan hjälper dig!

Så går det till att skaffa linser

Vi gör först en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om så är fallet kan optikern hjälpa till att säkerställa den styrka som behövs på dina linser. Linserna anpassas efter dina ögon och behov. Självklart ger vi tips och råd om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dina ögon hos oss på Synsam Malmö Södra Förstadsgatan!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Malmö Södra Förstadsgatan

Välkommen till oss på Synsam Malmö Södra Förstadsgatan!

På Södra Förstadsgatan 59 i Malmö hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Malmö Södra Förstadsgatan finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Malmö Södra Förstadsgatan kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Malmö Södra Förstadsgatan!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Malmö Södra Förstadsgatan

Synundersökning hos Synsam Malmö Södra Förstadsgatan

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam Mal...

Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Södra Förstadsgatan

Behöver du skaffa glasögon? Då kan du få hjälp hos oss på Synsam Malmö Södra Förstadsgatan. Korrigera ditt synfel med glasögon Glasögo...

Skaffa linser hos Synsam Malmö Södra Förstadsgatan

Karta - Södra Förstadsgatan 59, Malmö