Boka här

Skaffa linser hos Synsam Malmö Mobilia

Per Albin Hanssons väg 30B, Malmö - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa linser

Vi på Synnsam Malmö Mobilia kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Malmö Mobilia för hjälp med att skaffa linser!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Malmö Mobilia

Välkommen till Synsam Malmö Mobilia!

Du hittar vår välsorterade butik på Per Albin Hanssons väg 30B i Malmö. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Malmö Mobilia kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Malmö Mobilia

Trygghet hela första året

När du har gått hem med dina nya glasögon erbjuder vi på Synsam fortfarande stöd. Det kan hinna hända mycket under ett år, så om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem helt utan extra kostnad. Du är också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning, om du skulle märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Malmö Mobilia på Per Albin Hanssons väg 30B redan idag!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Malmö Mobilia

Synundersökning hos Synsam Malmö Mobilia

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning ...

Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Mobilia

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Malmö Mobilia hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för at...

Skaffa linser hos Synsam Malmö Mobilia

Karta - Per Albin Hanssons väg 30B, Malmö