• 040-858 80

Besök hos optiker hos Synsam Malmö Mobilia

Per Albin Hanssons väg 30B, Malmö - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Besök hos optiker

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning hos Synsam Malmö Mobilia!

Vikten av att undersöka sin syn

Att leva med synfel kan vara mycket besvärande och ge fler symtom än bara att man ser dåligt. Därför är det viktigt att du söker hjälp när du upplever besvär. Vi på Synsam undersöker dig och hjälper till genom hela processen om du skulle behöva synkorrigering med hjälp av glasögon och/eller linser.

Vad händer vid en synundersökning?

När du kommer till oss börjar optikern med att ställa frågor kring din syn och ögonhälsa, och om du har någon ärftlighet för synfel eller ögonsjukdomar som du vet om. Efter det gör vi ett antal mätningar för att kunna konstatera om du har något synfel. Om det behövs synkorrigering får du också hjälp med att hitta lämplig styrka på glasögon och/eller linser. Skulle optikern hitta något annat som är avvikande vid undersökningen remitteras du vidare till en ögonläkare, för en mer djupgående undersökning.

Välkommen att boka tid för syntest hos Synsam Malmö Mobilia!

Informationen uppdaterades 29 januari 2020 av Vården.se

Om Synsam Malmö Mobilia

Välkommen till Synsam Malmö Mobilia!

Du hittar vår välsorterade butik på Per Albin Hanssons väg 30B i Malmö. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Malmö Mobilia kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Malmö Mobilia

Trygghet hela första året

När du har gått hem med dina nya glasögon erbjuder vi på Synsam fortfarande stöd. Det kan hinna hända mycket under ett år, så om dina glasögon skulle gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem helt utan extra kostnad. Du är också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri synundersökning, om du skulle märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Malmö Mobilia på Per Albin Hanssons väg 30B redan idag!

Informationen uppdaterades 29 januari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Malmö Mobilia

Besök hos optiker hos Synsam Malmö Mobilia

Skaffa glasögon hos Synsam Malmö Mobilia

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Malmö Mobilia hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för at...

Skaffa linser hos Synsam Malmö Mobilia

Vi på Synnsam Malmö Mobilia kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ...

Karta - Per Albin Hanssons väg 30B, Malmö