Batterier till hörapparater

Logo Audika Rundelsgatan

Audika Rundelsgatan - Malmö

Idag är alla hörapparater batteridrivna och drivs av specialbatterier. Vi på Audika Rundelsgatan Malmö erbjuder batterier till de flesta hörapparater.

För att spara på batterierna, kom ihåg att stänga av hörapparaten då den inte används!

Hur vet man om batteriet behövs bytas ut?

Generellt kan man säga att ett batteri räcker 5-7 dagar om hörapparaten används dagligen. Du hör två ljudsignaler när det är dags att byta batterier, och ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs då av. När det sker hörs fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera.

Välkommen att köpa nya batterier till hörapparater hos oss på Audika Rundelsgatan i Malmö!

Informationen uppdaterades 18 oktober 2017 av Vården.se

Visa telefonnummer

Rundelsgatan 16, Malmö - Visa på karta

Om Audika Rundelsgatan

Välkommen till Audika Rundelsgatan i Malmö!

Audika Rundelsgatan i Malmö är en fullserviceleverantör inom hörselvård och vi utför hörseltest och hörapparatsutprovning. Hos oss är det ingen väntetid och våra duktiga audionomer ger dig alltid personlig service och vägledning.

Vad vi på Audika Rundelsgatan i Malmö hjälper dig med

Hos oss kan du genomföra hörseltest, göra hörapparatutprovningar och arbetsplatsanpassningar. Vi säljer olika typer av moderna hörapparater med tillbehör, hörhjälpmedel och hörselskydd. Vi erbjuder även hörapparatservice.

Vi har avtal med landstinget för utprovning av hörapparater vid primär hörselrehabilitering.

Hitta till Audika Rundelsgatan i Malmö

Hörsam Rundelsgatan ligger i norra delen av Malmö på Rundelsgatan 16, precis invid Rundeln i Kvarter Caroli. Ett flertal bussar (buss 2, 8 och 31) stannar vid hållplats Malmö Djäknegatan, bara någon minuts promenad från kliniken.

Om Audika

På Audika arbetar 200 personer runt om i landet på 32 kliniker. Vi finns i Stockholm, Uppsala, Östergötland, Skåne, Karlskrona, Kalmar och Västerås. Alla våra kliniker är utrustade med marknadens bästa maskiner och hos oss arbetar legitimerad personal med lång erfarenhet av hörselvård.

Kontakta oss på Audika Rundelsgatan i Malmö om du har några funderingar om hörsel!

Övriga behandlingar hos Audika Rundelsgatan

• Hörseltest

Vi på Audika Rundelsgatan i Malmö erbjuder hörseltest med marknadens senaste utrustning. Du behöver ingen remiss för att göra ett hörselt... Läs mer

• Hörapparater

På Audika Rundelsgatan i Malmö erbjuder vi utprovning och anpassning av hörapparater. Vad är en hörapparat? En hörapparat är ett diskr... Läs mer

Karta - Rundelsgatan 16, Malmö