Hörseltest

Audika Rundelsgatan - Malmö

Vi på Audika Rundelsgatan i Malmö erbjuder hörseltest med marknadens senaste utrustning.

Du behöver ingen remiss för att göra ett hörseltest hos oss. Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne.

Hur går hörseltestet till?

Besöket tar cirka en timme och en av våra audionomer genomför då ett komplett hörseltest och utifrån det görs sedan en behovsbedömning. Vi informerar om din hörsel och planerar eventuella rehabiliteringsåtgärder utifrån dina behov och önskemål.

Audionomen rekommenderar hörapparater som passar just din hörselnedsättning och dina behov. Du bestämmer själv om du vill beställa en hörapparat då eller om du vill avvakta.

Varmt välkommen att kontakta oss på Audika Rundelsgatan i Malmö om du har några frågor om hörseltest!

Informationen uppdaterades 20 december 2016 av Vården.se

Visa telefonnummer

Rundelsgatan 16, Malmö - visa på karta

Om Audika Rundelsgatan

Välkommen till Audika Rundelsgatan i Malmö!

Audika Rundelsgatan i Malmö är en fullserviceleverantör inom hörselvård och vi utför hörseltest och hörapparatsutprovning. Hos oss är det ingen väntetid och våra duktiga audionomer ger dig alltid personlig service och vägledning.

Vad vi på Audika Rundelsgatan i Malmö hjälper dig med

Hos oss kan du genomföra hörseltest, göra hörapparatutprovningar och arbetsplatsanpassningar. Vi säljer olika typer av moderna hörapparater med tillbehör, hörhjälpmedel och hörselskydd. Vi erbjuder även hörapparatservice.

Vi har avtal med landstinget för utprovning av hörapparater vid primär hörselrehabilitering.

Hitta till Audika Rundelsgatan i Malmö

Hörsam Rundelsgatan ligger i norra delen av Malmö på Rundelsgatan 16, precis invid Rundeln i Kvarter Caroli. Ett flertal bussar (buss 2, 8 och 31) stannar vid hållplats Malmö Djäknegatan, bara någon minuts promenad från kliniken.

Om Audika

På Audika arbetar 200 personer runt om i landet på 38 kliniker. Vi finns i Stockholm, Uppsala, Södermanland, Östergötland, Skåne, Göteborg, Varberg, Karlskrona, Kalmar och Västerås. Alla våra kliniker är utrustade med marknadens bästa maskiner och hos oss arbetar legitimerad personal med lång erfarenhet av hörselvård.

Kontakta oss på Audika Rundelsgatan i Malmö om du har några funderingar om hörsel!

Övriga behandlingar hos Audika Rundelsgatan

• Hörapparater

På Audika Rundelsgatan i Malmö erbjuder vi utprovning och anpassning av hörapparater. Vad är en hörapparat? En hörapparat är ett diskr... Läs mer

• Batterier till hörapparater

Idag är alla hörapparater batteridrivna och drivs av specialbatterier. Vi på Audika Rundelsgatan Malmö erbjuder batterier till de flesta hör... Läs mer

• Tinnitus

Hos Audika Rundelsgatan i Malmö kan våra duktiga audionomer hjälpa dig att lindra besvär och förbättra upplevelsen av de besvärande ljuden s... Läs mer

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Fråga ställd 09:17 22 jun 2016

Hej. Jeg skrev för en tid sedan, för att få en tid, men jag har inte fått nogot svar.

mvh Tove Larsen

Audika Rundelsgatan svarar:

Hej Tove!
    Vi bokar gärna in dig på en tid om du skickar ett mail med ditt personnummer samt telefonnummer till info@audionomerna.se. Eller ringer till oss på 0200-11 14 50.

• Narva Kirurg Center Jag har varit på kliniken på grund av mina åderbråk och jag är mycket nöjd. Underbar, hjälpsam och professionell personal från första stund... - Silvia Ayala
    • Andersberg Din hälsocentral Värdelöst att försöka få en tid, och att det inte går att lämna telefonnummer om man önskar bli uppringd! - mikael
    • Naprapatlandslaget Malmö Västra Hamnen Mycket trevlig personal. Visar intresse för att försöka lösa problemen som man har. Försöker förstå bakomliggande faktorer och visar vad man... - Patrik Danielsson
    • Hälsomedicinskt Center i Landskrona Hur ringer man dit när samtalstiderna varit slut i flera månader? Bedrövligt! - Sara
    • KMC Fysioterapi Katia är extremt kunnig och har varit till mycket stor hjälp vid mina olika skador. Rekommenderar denna mottagning varmt till alla. - Cajsa Pettersson