• 010 - 888 54 07

Batterier till hörapparater hos Audika Rundelsgatan i Malmö

Rundelsgatan 16, Malmö - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Batterier till hörapparater

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Rundelsgatan i Malmö kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batterier i vår webbshop www.hörselbutik.se. Vi erbjuder batterier till reducerade priser.

Nyhet! Nu erbjuder vi även laddningsbara batterier och batteriladdare. Fråga oss om dessa passar din modell av hörapparat!

För att spara på batterierna, kom ihåg att stänga av hörapparaten när den inte används!

Hur ofta behöver man byta batteri?

Ett batteri räcker 5-7 dagar om hörapparaten används dagligen. Du hör två ljudsignaler när det är dags att byta batteri, och ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs av. Innan det sker hör du fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera.

Välkommen att köpa nya batterier till hörapparater hos oss på Audika på Rundelsgatan eller på www.hörselbutik.se!

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Om Audika Rundelsgatan

Välkommen till Audika och vår hörselklinik på Rundelsgatan i Malmö. Vad kan vi hjälpa dig med?

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Hos Audika Rundelsgatan kan vi hjälpa dig med din hörsel

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Upplever du nedsatt hörsel?

Om du har problem med nedsatt hörsel är första steget mot en bättre hörsel alltid ett hörseltest. Ett hörseltest hos Audika Rundelsgatan kostar 200 kr och frikort gäller. Testet är kostnadsfritt från 85 år och uppåt. Du behöver ingen remiss för att boka en tid. Vill du veta mer om hörseltest? Läs mer på vår hemsida.

Audika Rundelsgatan är auktoriserad av Region Skåne

Vår hörselklinik på Rundelsgatan i Malmö är auktoriserad av Region Skåne inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att vi följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Du är välkommen till oss på Audika om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Välkommen att följa Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Rundelsgatan

Hörseltest hos Audika Rundelsgatan i Malmö

Tycker du att du hör dåligt och misstänker eller vet att du har en hörselnedsättning? Då är du välkommen till oss på Audika Rundelsgatan för...

Hörapparater hos Audika Rundelsgatan i Malmö

Hos oss på Audika Rundelsgatan hittar du hörapparater av olika modeller, märken och typer, både sådana som placeras bakom och i örat. Vi hjä...

Batterier till hörapparater hos Audika Rundelsgatan i Malmö

Hörseltest online hos Audika Rundelsgatan i Malmö

Vill du få en snabb indikation på hur du hör? Då kan du göra hörseltest online på Audikas hemsida, för att se om det är dags att boka tid ho...

Karta - Rundelsgatan 16, Malmö

11:26 - 25 apr, 2019

11:24 - 25 apr, 2019 skrev:

Kan inte vara mera nöjd med produkten och servicen.

11:23 - 25 apr, 2019 skrev:

11:22 - 25 apr, 2019 skrev:

En positiv, vänlig anda över hela mitt besök och vid tester och inprovning. Mycket tydlig hjälp av audionom. Allt är bara positivt!

08:50 - 04 dec, 2018

08:48 - 04 dec, 2018

14:00 - 30 nov, 2018 skrev:

Utmärkt att få påminnelse om bokad tid.

13:44 - 30 nov, 2018