• 0499-42929

Ljungnäsvägen 7 - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Hans Ankarblom Tandvård AB

Här jobbar Hans Ankarblom med Tandhygienist Anna Backlund samt Tandsköterskorna Liselott Ankarblom, Monica Persson och Berit Ekström.
Jag, Hans är intresserad av att ge våra patienter fasta, vackra tänder till rimliga priser.
Stor erfarenhet av estetisk tandvård samt implantatbehandlingar. Utför samtlig behandling på kliniken. Gå in på www.ankarblom.se för mer information.

Tel 0499/42929
Välkommen.

Behandlingar hos Hans Ankarblom Tandvård AB

Undersökning av ny patient hos Hans Ankarblom Tandvård AB i 383 32

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
775 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Hans Ankarblom Tandvård AB i 383 32

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
450 kr

Tandutdragning hos Hans Ankarblom Tandvård AB i 383 32

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
975 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Hans Ankarblom Tandvård AB i 383 32

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 495 kr

Rotfyllning av framtand hos Hans Ankarblom Tandvård AB i 383 32

*3 208 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Hans Ankarblom Tandvård AB i 383 32

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 395 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Hans Ankarblom Tandvård AB i 383 32

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*4 395 kr

Karta - Ljungnäsvägen 7

19:46 - 20 jun, 2017 skrev:

Jag är nöjd med med den vård jag fick.
Med vänlig hälsning, Leif