Skaffa linser hos Synsam Mölndal

Brogatan 23, Mölndal - Visa på karta

Skaffa linser

Att skaffa linser hos Synsam

En av våra optiker börjar med noggrann undersökning för att se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Dessutom kontrolleras ögonhälsan. Visar det sig att du har ett synfel kan optikern i nästa steg säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Linserna anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Är du osäker på hur du ska hantera linser och hur du sätter in och tar ut dem, ger optikern dig tips och råd på hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dig hos Synsam Mölndal på Brogatan 23, Mölndal Galleria!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Om Synsam Mölndal

Varmt välkommen till Synsam Mölndal!

På Synsam Mölndal på Brogatan 23 i Mölndal Galleria hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Mölndal hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Skaffa glasögon hos Synsam Mölndal

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Mölndal på Brogatan 23 i Mölndal Galleria redan idag!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Mölndal

Synundersökning hos Synsam Mölndal

Skaffa glasögon hos Synsam Mölndal

Hos oss på Synsam Mölndal kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korriger...

Skaffa linser hos Synsam Mölndal

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Mölndal kan vi hjälpa dig. Att skaffa linser hos Syn...

Karta - Brogatan 23, Mölndal