1/5

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Lund

Clemenstorget 5, Lund

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Lund

Välkommen till Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund!

För oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund är det viktigt att våra patienter känner sig trygga och därför står du i centrum för all den vård vi bedriver.

Specialister på åderbråcksbehandlingar

Vi på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center är Sveriges ledande specialister inom behandling av åderbråck och vi har genomfört mer än 30.000 åderbråcksbehandlingar. Vi växer kontinuerligt och har mottagningar i stora delar av landet. I början av 2020 öppnade vi vår klinik i Lund.

Förstklassig vård

Vården hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund bygger på att våra välrenommerade läkare från Stockholmskliniken åker ner för att träffa och behandla patienter. Därför kan du förvänta dig samma försklassiga vård på vår mottagning i Lund som på vår Stockholmsbaserade huvudklinik.

Olika behandlingar för åderbråck

Beroende på hur ditt åderbråck yttrar sig kan vi erbjuda tre olika behandlingar:

• Laserbehandling
  • Skumbehandling
  • Virknålsteknik

Vill du veta mer om våra behandlingar? Varmt välkommen att höra av dig till oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund!

Informationen uppdaterades 17:01 - 2 jul, 2020

Ytliga ådror på händer och dekolletage hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Lund

Du som har problem med ytliga ådror på händer eller dekolletage kan få hjälp hos oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund!

Skumbehandling

Behandlingen av ytliga ådror på händer och/eller dekolletage inkluderar en tunn nål, ett speciellt skumpreparat och uppsikt med ultraljud. Vid behandlingen sprutas skumpreparatet in i det aktuella kärlet och gör att ådern klibbar ihop för att sedan kollapsa. De synliga ådrorna fyller ingen viktig funktion vilket innebär att behandlingen är helt ofarlig.

Välkommen att höra av dig till oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund för att få veta mer!

Åderbråck
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Lund

Hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Lund kan du få hjälp om du besväras av åderbråck. Vad är åderbråck? Åderbråck kalla...

Åderbråcksoperation
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Lund

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Lund kan hjälpa dig som behöver åderbråcksbehandling! Vad innebär åderbråck? Åderbråck ...

Behandling av ådernät
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Lund

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Lund är experter på ådernät och erbjuder en säker och beprövad metod som kan hjälpa just dig! ...

4 / 5

2 nov, 2020 Ulrica E. skrev:

Hej, Jag vill lämna några synpunkter på min upplevelse i samband med operationen: - Jag kände mig inte speciellt trygg under själva operationen då den lugnande medicinen inte verkade som den skulle och en del ingrepp var väldigt obehagliga. Här hade jag önskat en paus och koll hur jag mådde. - Ssk hade inte koll på om jag skrivit på ngt papper och jag visade inte ID. Ingen diskussion alls om covid, märkligt tyckte jag. - efter OP fick jag byta om i TV rummet och kastade enggångstrosorna i papperskorgen. På toaletten hade ngn tidigare patient kastat sina. Kändes inte hygeniskt. - en ÖL under träning var med och jag tillfrågades inte om detta var OK. Han var iofs trevlig med detta gjorde att jag som patient inte hamnade i centrum utan mga diskussioner läkarna emellan om ett och annat. Kändes märkligt och ibland oprofessionellt. - efter OP påpekade ssk att på ’vissa’ patienter biter inte den lugnande medicinen lika väl. Varför gav man mig inte mer då. Man bad ju mig slappna av åtskilliga ggr men det var svårt.... borde detta inte gett en signal på att bromsa litegrann. - när jag var ombytt och skulle gå kom ingen och tog farväl och kollade att jag var OK. De var redan igång med nästa patient, så bara att ta sig ut själv... - öl som var med och tränades märkte att jag grät så tårarna rann under en del av OP men gjorde inget åt det... - jag har gjort en liknande OP på Ellebogen i Malmö och har inga minnen av den utsatthet jag kände i söndags 1/11 hos er.

17 mar, 2020 Anita H. skrev: