• 0920-225 225

Skaffa linser hos Synsam Luleå

Storgatan 34D, Luleå - Visa på karta

Skaffa linser

Så gör du för att skaffa linser

Först gör en av våra legitimerade optiker en grundlig undersökning av dina ögon för att analysera ögonhälsan. Om optikern upptäcker att du har ett synfel, kan du bli erbjuden linser för att korrigera synen. Då säkerställer vi just den styrka du behöver på dem. Vi utgår från dina ögon och behov när vi anpassar dem åt dig. Självklart får du råd och tips om hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, och hur du sköter dem på bästa sätt.

Skaffa linser genom att boka ett besök hos oss på Synsam Luleå!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Luleå

Välkommen till oss på Synsam Luleå

På Storgatan 34 i Luleå hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Luleå hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Luleå

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Luleå på Storgatan 34 redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Luleå

Synundersökning hos Synsam Luleå

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Luleå på Storgatan 34. Vår optiker undersöker din syn Har du haft proble...

Skaffa glasögon hos Synsam Luleå

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Luleå! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Har du svårt...

Skaffa linser hos Synsam Luleå

Ibland kan eller vill man inte ha glasögon vid ett synfel. Då är linser ett bra val. Du kan hitta dina linser hos oss på Synsam Luleå. Så...

Karta - Storgatan 34D, Luleå