• 0920-225 225

Synundersökning hos Synsam Luleå

Storgatan 34D, Luleå - Visa på karta

Synundersökning

Vår optiker undersöker din syn

Har du haft problem med din syn på sistone, kan det vara aktuellt att undersöka ögonen för att se om du har ett eventuellt synfel. Skulle du behöva korrigera din syn, hjälper någon av våra legitimerade optiker dig att skaffa glasögon och/eller linser.

Vad gör optikern vid en undersökning?

Innan ditt besök hos optiker är det bra om du kollar upp om synfel eller ögonsjukdomar är ärftliga i din familj. Det underlättar för våra optiker när de ska bedöma din syn. Olika mätningar görs för att se ifall du har någon typ av synfel. Upptäcker optikern ett synfel som kan korrigeras med glasögon eller linser, så får du hjälp att hitta rätt styrka för din syn så du ska se bättre. Om något mer avvikande upptäcks i dina ögon får du remiss till en ögonläkare.

Välkommen att boka din synundersökning hos oss på Synsam Luleå!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Luleå

Välkommen till oss på Synsam Luleå

På Storgatan 34 i Luleå hittar du vår välsorterade butik, där du kan hitta glasögon, linser och tillbehör från välkända märken. Du kan även boka olika sorters synundersökningar som genomförs av någon av våra legitimerade optiker. Vi finns här både för dig som ska skaffa glasögon för första gången och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Luleå hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Luleå

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Luleå på Storgatan 34 redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Luleå

Synundersökning hos Synsam Luleå

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Luleå på Storgatan 34. Vår optiker undersöker din syn Har du haft proble...

Skaffa glasögon hos Synsam Luleå

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Luleå! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Har du svårt...

Skaffa linser hos Synsam Luleå

Ibland kan eller vill man inte ha glasögon vid ett synfel. Då är linser ett bra val. Du kan hitta dina linser hos oss på Synsam Luleå. Så...

Karta - Storgatan 34D, Luleå