• 0240-147 11

Skaffa linser hos Synsam Ludvika

Storgatan 30, Ludvika - Visa på karta

Skaffa linser

Hur skaffar man linser?

Vid ett besök hos någon av våra legitimerade optiker gör vi en grundlig undersökning för att kolla ögonhälsan och bedöma om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om du har ett synfel är det optikerns uppgift att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. När vi anpassar dem har vi dina ögon och behov i åtanke. Vi på Synsam ger dig råd i hur du ska hantera linserna, och hur du bäst tar hand om dem.

Hitta dina linser hos oss på Synsam Ludvika. Välkommen!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Ludvika

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Ludvika!

I Ludvika hittar du vår välsorterade Synsambutik på Storgatan 30. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Ludvika är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon hos Synsam Ludvika

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Ludvika på Storgatan 30 redan idag!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Ludvika

Synundersökning hos Synsam Ludvika

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam Lud...

Skaffa glasögon hos Synsam Ludvika

Hos Synsam Ludvika kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar. Vi hjälper ...

Skaffa linser hos Synsam Ludvika

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Ludvika hjälpa dig! Hur skaffa...

Karta - Storgatan 30, Ludvika