• 0372-132 31

Skaffa linser hos Synsam Ljungby

fr. 549 kr

För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

Kungsgatan 1, Ljungby - Visa på karta

Skaffa linser

Hur går det till att skaffa linser?

Det första steget när du kommer till oss är att göra en ordentlig undersökning, där vi kontrollerar din ögonhälsa och konstaterar om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån det hjälper optikern dig att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter just dina ögon och behov. Vi ger dig också råd kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du hanterar dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Boka en tid hos Synsam Ljungby så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 30 september 2020 av Vården.se

Om Synsam Ljungby

Välkommen till Synsam Ljungby!

I vår välsorterade butik på Kungsgatan 1 i Ljungby kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Ljungby får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Ljungby kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Ljungby på Kungsgatan 1!

Informationen uppdaterades 30 september 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Ljungby

Synundersökning hos Synsam Ljungby

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen (glasögon): 449 kr, vuxen (linser): fr. 549 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Ljungby på Kungsgatan 1 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga ...

Skaffa glasögon hos Synsam Ljungby

fr. 199 kr Ungdom 13-19 år: 199 kr, vuxen: 449 kr. Synundersökningen ingår om du tecknar ett glasögonabonnemang.

Hos oss på Synsam Ljungby kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korrigera...

Skaffa linser hos Synsam Ljungby

fr. 549 kr För dig som redan har linser: 549 kr, för dig som aldrig haft linser: 899 kr.

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Ljungby hjälper dig! Hur går ...

Karta - Kungsgatan 1, Ljungby