• 0372-132 31

Skaffa glasögon hos Synsam Ljungby

Kungsgatan 1, Ljungby - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera synfel

Det finns flera olika sätt att korrigera synfel, och glasögon är kanske det mest välkända. Om du misstänker att du kan behöva glasögon är du välkommen till våra legitimerade optiker. De kan med hjälp av olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Visar det sig att du behöver skaffa glasögon hjälper vi dig naturligtvis igenom hela processen!

Skaffa glasögon - tryggt och enkelt

Hos Synsam hittar du alltid ett stort utbud av glasögonbågar från välkända märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Genom att köpa glasögon hos oss täcks du också av en olycksgaranti som gäller i ett helt år. Tack vare det kan vi ersätta eller reparera dina glasögon om de skulle skadas inom de första 365 dagarna från att du köpt dina glasögon. Är du inte säker på om du vill köpa dina glasögon kan du välja att hyra dem, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre par olika glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Kontakta oss på Synsam Ljungby om du vill veta mer eller boka en tid hos någon av våra optiker!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Om Synsam Ljungby

Välkommen till Synsam Ljungby!

I vår välsorterade butik på Kungsgatan 1 i Ljungby kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Ljungby får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Ljungby kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett år

Efter att du undersökt dig och fått dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. När du skaffar glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det innebär att ifall dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

Välkommen till våra optiker på Synsam Ljungby på Kungsgatan 1!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Ljungby

Synundersökning hos Synsam Ljungby

Boka en tid hos någon av våra legitimerade optiker på Synsam Ljungby på Kungsgatan 1 för att undersöka din syn. Vi undersöker ditt öga ...

Skaffa glasögon hos Synsam Ljungby

Hos oss på Synsam Ljungby kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korrigera...

Skaffa linser hos Synsam Ljungby

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Ljungby hjälper dig! Hur går ...

Karta - Kungsgatan 1, Ljungby