Skaffa linser hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Tanneforsgatan 6, Linköping - Visa på karta

Skaffa linser

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam Linköping Tanneforsgatan kan hjälpa dig att skaffa linser!

Linser som passar just dig

För att hitta rätt lösning för just dig får du alltid börja med att göra en synundersökning hos våra legitimerade optiker. Med hjälp av olika mätningar kan de konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras, och vilken styrka som är lämplig för linserna. De anpassas sedan efter dig och vi hjälper dig med rådgivning kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du ska hantera dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos oss på Synsam Linköping Tanneforsgatan!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Linköping Tanneforsgatan

Välkommen till Synsam Linköping Tanneforsgatan!

Du hittar vår välsorterade butik på Tanneforsgatan 6 i Linköping. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Linköping Tanneforsgatan hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Synsam Linköping Tanneforsgatan hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Linköping Tanneforsgatan redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Synundersökning hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Linköping Tanneforsgatan för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan ...

Skaffa glasögon hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam på Tanneforsgatan 6, så hjälper vi dig! Du kan korri...

Skaffa linser hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Karta - Tanneforsgatan 6, Linköping