Skaffa glasögon hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Tanneforsgatan 6, Linköping - Visa på karta

Skaffa glasögon

Du kan korrigera ditt synfel med glasögon

Upplever du problem med din syn? Misstänker du att du behöver glasögon? Då kan ett bra första steg vara att träffa en av våra optiker. Genom att träffa en optiker kan du få svar på dina frågor om ögonhälsa och genomgå olika tester. Om glasögon visar sig vara aktuellt i ditt fall, hjälper optikern till med justeringarna för att hitta rätt styrka på dina glasögon.

Flera alternativ för dina glasögon

Vi på Synsam erbjuder bågar från ett stort antal märken, och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. När du köper glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon åt dig om de skadas inom de första 365 dagarna. Vi har även ett abonnemang som heter Synsam Lifestyle, där du kan hyra dina glasögon, istället för att köpa dem. I abonnemanget ingår tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hitta rätt glasögon hos oss på Synsam Linköping Tanneforsgatan!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Linköping Tanneforsgatan

Välkommen till Synsam Linköping Tanneforsgatan!

Du hittar vår välsorterade butik på Tanneforsgatan 6 i Linköping. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Linköping Tanneforsgatan hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Synsam Linköping Tanneforsgatan hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos Synsam finns alltid ett stort utbud av glasögonbågar, från välkända märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt par för just dig. Vill du inte köpa dina glasögon erbjuder vi möjligheten att hyra dem istället, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Hos oss finns naturligtvis också solglasögon, linsvätska och många andra tillbehör.

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Linköping Tanneforsgatan redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Synundersökning hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Linköping Tanneforsgatan för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan ...

Skaffa glasögon hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam på Tanneforsgatan 6, så hjälper vi dig! Du kan korri...

Skaffa linser hos Synsam Linköping Tanneforsgatan

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam Li...

Karta - Tanneforsgatan 6, Linköping