Skaffa linser hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Trädgårdstorget 2, Linköping - Visa på karta

Skaffa linser

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Linköping Trädgårdstorget hjälper vi till att hitta en bra lösning för just dig!

Vi hjälper dig att skaffa linser

Hos oss gör våra legitimerade optiker till att börja med en ordentlig undersökning av din ögonhälsa, och kan genom olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Efter undersökningen får du hjälp med att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter dina behov. Naturligtvis ger vi dig råd kring hur du tar ut och sätter i linserna, hur du ska hantera dem och hur de sköts på bästa sätt.

Boka en tid hos oss på Synsam Linköping Trädgårdstorget, så hjälper vi dig!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Linköping Trädgårdstorget

Välkommen till Synsam Linköping Trädgårdstorget!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Trädgårdstorget 2 i Linköping. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Linköping Trädgårdstorget hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Linköping Trädgårdstorget och boka en tid!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Synundersökning hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Linköping Trädgårdstorget redan idag! Vi undersöker d...

Skaffa glasögon hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Linköping Trädgårdstorget hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt gla...

Skaffa linser hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Karta - Trädgårdstorget 2, Linköping