Synundersökning hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Trädgårdstorget 2, Linköping - Visa på karta

Synundersökning

Vi undersöker din syn

Om du upplever problem med din syn kan det vara bra att undersöka ögat, för att upptäcka eventuella synfel. Om det visar sig att du har fel som kräver synkorrigering kan vi hjälpa dig med att skaffa glasögon och/eller linser.

Hur går en synundersökning till?

Vi börjar alltid undersökningen med att ställa frågor om hur du uppfattar din syn och ögonhälsa, och om du vet att du har någon ärftlighet för vissa synfel eller ögonsjukdomar. Efter det gör vi ett antal olika mätningar, och om vi upptäcker någon typ av synfel hjälper optikern dig att hitta rätt styrka för att korrigera felet. Om vi skulle upptäcka något annat som är avvikande skickar vi remiss till en ögonläkare, som kan undersöka din ögonhälsa ytterligare.

Varmt välkommen att boka synundersökning hos oss på Synsam Linköping Trädgårdstorget!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Linköping Trädgårdstorget

Välkommen till Synsam Linköping Trädgårdstorget!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Trädgårdstorget 2 i Linköping. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Linköping Trädgårdstorget hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss på Synsam kan du känna dig trygg och vi erbjuder dig stöd även efter att du har gått hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersätter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förändrats inom samma tidsram är du också välkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt välkommen att kontakta Synsam Linköping Trädgårdstorget och boka en tid!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Synundersökning hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Linköping Trädgårdstorget redan idag! Vi undersöker d...

Skaffa glasögon hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Linköping Trädgårdstorget hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt gla...

Skaffa linser hos Synsam Linköping Trädgårdstorget

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Linköping Trädgårdstorget h...

Karta - Trädgårdstorget 2, Linköping