1/5

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Linköping

Sankt Larsgatan 15, Linköping

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Linköping

Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center bedriver verksamhet i fler städer än Stockholm: Välkommen även till vår mottagning i Linköping, där vi är minst en gång i månaden och hjälper människor som besväras av sina åderbråck, ådernät och ytliga ådror på händer och dekolletage!

Behandling utifrån din situation

Vi finns på Handcenter, S:t Larsgatan 15, där våra specialistkirurger från Stockholm finns och erbjuder precis samma förstklassiga vård som på kliniken i huvudstaden. Vi utgår alltid från dig, din situation och dina behov för att kunna lägga upp en behandlingsplan som är bäst för just dig och ger de resultat du önskar.

Varmt välkommen till Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Linköping!

Informationen uppdaterades 16:10 - 27 maj, 2020

Behandling av ådernät hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Linköping

Har du besvär med röda- eller blåaktiga blodkärl i hudens yttersta lager? På Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Linköping kan vi hjälpa dig bli av med ådernät! Vi använder oss av en metod där man genom att injicera ett kärlretande medel i ådernätet, bleker kärlet som till slut försvinner helt.

Vad är ådernät?

Även om de båda uppstår i venerna, framför allt på benen, är ådernät och åderbråck inte alls samma sak. Ådernät är små nät, cirka 0,1–1 millimeter i diameter, av vidgade blodkärl som ofta beskrivs som spindelliknande. Ådernät är ofarliga men många upplever dem kosmetiskt störande och vill därför bli kvitt dem.

Vem drabbas av ådernät?

Det är ytterst vanligt att drabbas av ådernät – cirka 85 procent av befolkningen har det. Orsakerna bakom varierar, men ofta kan ådernät uppkomma på grund av övervikt, åldrande, hormonförändringar eller i samband med en graviditet. Många tror att ådernät är ett första tecken på åderbråck, men så är inte fallet.

Tveka inte att ta kontakt med oss på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Linköping för ytterligare frågor eller tidsbokning!

Åderbråck
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Linköping

Besväras du av åderbråck? Då kan vi på Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center i Linköping hjälpa dig! Vad innebär åderbråck? Vid...

Åderbråcksoperation
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Linköping

En del kanske tror att åderbråck är något man bara får lära sig att leva med – så kanske det var förr, men nu finns det flera sätt att bli k...

Ytliga ådror på händer och dekolletage
hos Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center, Linköping

Besväras du av dina ytliga ådror på händer och/eller dekolletage? Åderbråcksspecialisterna Narva Kirurg Center Linköping kan hjälpa dig geno...

5 / 5

25 maj, 2020 Åsa S. skrev: