Göran Dyks gata 5, Linköping - Visa på karta

Facelift

Hos Bauer Clinic erbjuder vi Facelift - en större hudföryngring, utan att du behöver gå igenom ett kirurgiskt ansiktslyft. Med hjälp av fillers på flera områden tar vi ett helhetsgrepp om din hud.

Vad ingår i Facelift hos Bauer Clinic?

Vid behandlingen går vi gemensamt igenom ditt ansikte som helhet och identifierar vilka områden som behöver ses över. Efter det behandlar vi med hjälp av fillers, och i vissa fall även botox. Resultatet blir ett yngre, fräschare utseende som utgör en bra grund för framtiden. Behandlingen ger lång hållbarhet, och oftast behöver du bara göra en mindre touch up någon gång per år för att behålla resultaten.

Botox och fillers

För dig som väljer ett av våra lite större Facelift-paket ingår även ett område botox utan någon extra kostnad.

Tveka inte att boka en tid hos Bauer Clinic redan idag!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Om Bauer Clinic Linköping

4,9

Bauer Clinic är en skönhetsklinik som vill hjälpa dig att lyfta det naturligt vackra. Vi anpassar alltid våra behandlingar efter dig och hjälper dig med att hitta rätt behandling. Hos oss hittar du välutbildad personal i trevliga lokaler, och du kan alltid känna att du står i fokus och är väl omhändertagen när du kommer hit.

Hos Bauer Clinic kan du få hjälp med:

• Fillers
  • Botox
  • Microblading/TAFFY
  • Belkyra
  • Aquagold

Angelica Bauer - grundaren av Bauer Clinic

Bauer Clinic grundades av Angelica Bauer. Hon är utbildad sjuksköterska och har sedan tidigare en gedigen erfarenhet från bland annat akutsjukvård och brännskador. Eftersom Angelica kände att hon hade ett intresse för skönhet ville hon starta en klinik där kunskap och trygghet stod i fokus. Drivkraften var och är att man ska kunna göra skönhetsbehandlingar utförda av professionell personal i en trivsam och trygg miljö.

Besök vår klinik i Stockholm

Bauer Clinic finns också i Stockholm, med en klinik som ligger centralt i fina lokaler.

Vi önskar dig varmt välkommen till oss på Bauer Clinic!

Informationen uppdaterades 28 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Bauer Clinic Linköping

Fillers hos Bauer Clinic Linköping

Hos Bauer Clinic erbjuder vi behandling med fillers. Vi använder oss av Juvederm, som är marknadsledande inom området, och kan hjälpa dig me...

Microblading / TAFFY hos Bauer Clinic Linköping

Hos Bauer Clinic kan vi hjälpa dig med kosmetisk pigmentering. Microblading, eller TAFFY, är en behandling som kan användas för att fylla i ...

Belkyra hos Bauer Clinic Linköping

Hos Bauer Clinic kan vi erbjuda behandling med Belkyra. Det är en metod för att reducera fett under hakan utan något kirurgiskt ingrepp. Med...

Aquagold hos Bauer Clinic Linköping

Behandling med Aquagold återfuktar huden på ett djupare plan och ger din hud optimal lyster. Välkommen till oss på Bauer Clinic! Vad är A...

Botox hos Bauer Clinic Linköping

Botox är ett populärt och effektivt sätt att reducera rynkor och linjer, utan kirurgiska ingrepp. Välkommen till oss på Bauer Clinic! Bot...

Facelift hos Bauer Clinic Linköping

Angelica Bauer

Angelica Bauer

Legitimerad specialistsjuksköterska

Karta - Göran Dyks gata 5, Linköping

4,9

12:03 - 19 maj, 2020 skrev:

Kände direkt en trygghet när jag kom in till Angelica. Informerades också direkt vad som ska ske och hur allt går till. Jättenöjd!!

10:24 - 19 maj, 2020 skrev:

Varje dag glad för mina "nya" ögonbryn, fin present till mig själv.

08:49 - 19 maj, 2020 skrev:

Första gången jag gjorde fillers och kommer definitivt komma tillbaka till Angelica! Så himla nöjd med mina nya läppar! :)

16:53 - 18 maj, 2020

15:03 - 18 maj, 2020 skrev:

Alltid välkommen. Proffsigt bemötande. Angelica, du, är kunnig o jag litar på dina råd. Du är grym. BÄST! Du gör mig så fin. Kram

11:24 - 18 maj, 2020 skrev:

Mycket kompetent personal

09:41 - 18 maj, 2020 skrev:

Alltid lika nöjd och får information när man har frågor. Kunden i fokus för bästa upplevelse.

16:39 - 15 maj, 2020 skrev:

Tycker Angelica är en underbar människa. Stor estetisk kunskap och omtänksam mot dig som klient.

13:38 - 15 maj, 2020 skrev:

Fantastisk upplevelse, kunnig, proffsig & man är alltid super nöjd & lugn i Angelicas händer.

11:10 - 15 maj, 2020 skrev:

Jag känner mig alltid trygg när jag kommer. Jag vet att jag får det som jag tänkt mig. Angelica är lyhörd. Jag känner mig alltid nöjd när jag går ifrån en behandling. Skulle aldrig våga byta behandlare, då jag är supernöjd redan. Man vet att man alltid går därifrån med ett leende.

10:02 - 15 maj, 2020 skrev:

Känner mig så trygg med Angelica, och otroligt nöjd med resultatet. Hade aldrig vågat göra fillers/botox någon annan stans!

15:11 - 14 maj, 2020 skrev:

Mycket trevligt och proffsigt bemötande!

10:55 - 14 maj, 2020

03:15 - 13 maj, 2020 skrev:

Otroligt kunnig i det hon gör.Angelica föreslog ett par ställen jag ej tänk sätta botox på, men wow vilken skillnad det blev på slutresultatet 😊👍🏼Kommer absolut tillbaka!

08:23 - 17 feb, 2020 skrev:

Supernöjd med hela upplevelsen!
Behandling och resultat är fantastiskt.

08:23 - 17 feb, 2020 skrev:

Supernöjd med hela upplevelsen!
Behandling och resultat är fantastiskt.

08:22 - 17 feb, 2020 skrev:

Seriös utövare med konkreta och professionella råd och tips för ett naturligt resultat.
Lite dyrt kanske, men jag antar att man får vad man betalar för <3