• 0581-100 90

Skaffa glasögon hos Synsam Lindesberg

Kristinavägen 29, Lindesberg - Visa på karta

Skaffa glasögon

Du kan korrigera ditt synfel med glasögon

Upplever du problem med din syn? Misstänker du att du behöver glasögon? Då kan ett bra första steg vara att träffa en av våra optiker. Genom att träffa en optiker kan du få svar på dina frågor om ögonhälsa och genomgå olika tester. Om glasögon visar sig vara aktuellt i ditt fall, hjälper optikern till med justeringarna för att hitta rätt styrka på dina glasögon.

Flera alternativ för dina glasögon

Vi på Synsam erbjuder bågar från ett stort antal märken, och kan hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. När du köper glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon åt dig om de skadas inom de första 365 dagarna. Vi har även ett abonnemang som heter Synsam Lifestyle, där du kan hyra dina glasögon, istället för att köpa dem. I abonnemanget ingår tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hitta rätt glasögon hos oss på Synsam Lindesberg!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Lindesberg

Varmt välkommen till optikerna på Synsam Lindesberg!

I Lindesberg hittar du vår välsorterade Synsambutik på Kristinavägen 29. Våra legitimerade optiker finns här för att hjälpa dig med olika sorters synundersökningar, samt att hitta glasögon, linser eller andra tillbehör som du behöver. Ska du skaffa glasögon för första gången eller vill du bara uppdatera din stil? Vi på Synsam finns här för dig!

Undersök din syn hos oss

Våra optiker på Synsam Lindesberg är legitimerade och erfarna, så du kan känna dig trygg hos oss när du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever någon/några av dessa situationer, där du:

• Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser

För oss är det viktigt att vi hjälper dig utifrån dina förutsättningar och behov. Alla är välkomna, unga som gamla!

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Lindesberg hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Lindesberg på Kristinavägen 29 redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Lindesberg

Synundersökning hos Synsam Lindesberg

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Synsam i Lindesberg. Undersökning av ögat Om du upplever att du har pr...

Skaffa glasögon hos Synsam Lindesberg

Ska du skaffa dina första glasögon, eller uppdatera de du har? Välkommen till Synsam på Kristinavägen 29, så hjälper vi dig! Du kan korri...

Skaffa linser hos Synsam Lindesberg

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Synsam Li...

Karta - Kristinavägen 29, Lindesberg