• 0510-213 32

Skaffa linser hos Synsam Lidköping

Nya Stadens torg 10, Lidköping - Visa på karta

Skaffa linser

Så går det till att skaffa linser

När du kommer till oss gör vi en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se ifall du har ett synfel som behöver korrigeras. Där det är aktuellt hjälper optikern till att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Vi anpassar linserna efter dina ögon och behov. Optikern ger dig råd i hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur du sköter dem på bästa sätt.

Boka ett besök hos Synsam Lidköping för att hitta de bästa linserna för dina ögon!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Lidköping

Varmt välkommen till Synsam Lidköping!

På Nya Stadens Torg 10 i Lidköping hittar du vår välsorterade butik. Våra legitimerade optiker hjälper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du välkända märken och vi välkomnar både dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Lidköping får du träffa legitimerade optiker som kan hjälpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi välkomnar både gamla och unga till vår butik, och hjälper dig utifrån dina unika behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos oss

Våra rådgivare på Synsam Lidköping kan hjälpa dig hitta rätt glasögon och välja bland bågar från många olika märken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvätska hittar du också i vår butik. På Synsam erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Vår olycksgaranti för dina glasögon

När du köper glasögon hos oss täcks de av vår kostnadsfria olycksgaranti, vilket betyder att om glasögonen skulle gå sönder inom de första 365 dagarna så reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Ifall du tycker att du fått sämre syn inom det första året så får du boka en ny synundersökning hos oss på Synsam Lidköping - utan extra kostnad såklart.

Välkommen till oss på Synsam Lidköping!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Lidköping

Synundersökning hos Synsam Lidköping

Har du problem med synen? Tveka inte att boka en tid för synundersökning hos Synsam Lidköping redan idag! Vi undersöker din syn Om du ...

Skaffa glasögon hos Synsam Lidköping

Vi hjälper dig att skaffa nya glasögon. Välkommen till Synsam Lidköping! Ditt synfel kan korrigeras med hjälp av glasögon Upplever du ...

Skaffa linser hos Synsam Lidköping

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Lidköping kan vi hjälpa dig. Så går de...

Karta - Nya Stadens torg 10, Lidköping