• 0418-240 30

Skaffa glasögon hos Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona

Järnvägsgatan 25, Landskrona - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon hjälper till att korrigera synfel

Om du har problem med synen och misstänker att du är i behov av glasögon går det bra att träffa en av våra optiker. Då får du svara på frågor om din ögonhälsa och olika tester utförs. Visar det sig att du behöver glasögon, hjälper optikern dig med justeringarna för att hitta rätt styrka på glasögonen.

Vi har flexibla lösningar för dina glasögon

Hos oss hittar du bågar från många olika märken, och vi kan hjälpa dig att hitta rätt par för dig. Väljer du att köpa glasögon hos oss täcks du dessutom av vår olycksgaranti, vilket innebär att vi reparerar eller ersätter dina glasögon om de skadas inom de första 365 dagarna. Vill du hellre hyra dina glasögon? Då kan vårt abonnemang Synsam Lifestyle vara något för dig. I abonnemanget får du tre olika typer glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Hos Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona kan vi hitta glasögonen som passar dig!

Informationen uppdaterades 05 februari 2020 av Vården.se

Om Glasögonspecialisten Synsam

Välkommen till oss på Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona!

Vår välsorterade butik ligger på Järnvägsgatan 25 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Glasögonspecialisten Synsam hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos Glasögonspecialisten Synsam

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Glasögonspecialisten Synsam!

Informationen uppdaterades 05 februari 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Glasögonspecialisten Synsam

Besök hos optiker hos Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Glasögonspecialisten Synsam. Därför är det bra att undersöka sina ögon...

Skaffa glasögon hos Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona. Glasögon hjälper till at...

Skaffa linser hos Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Glasögons...

Karta - Järnvägsgatan 25, Landskrona