• 0418-240 30

Synundersökning hos Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona

Järnvägsgatan 25, Landskrona - Visa på karta

Synundersökning

Därför är det bra att undersöka sina ögon

Upplever du problem med din syn eller har du andra besvärande symtom relaterade till din syn? Då kan det vara bra att undersöka ögat, ifall du skulle ha något eventuellt synfel. Om du behöver synkorrigering, kan det i så fall bli aktuellt att skaffa glasögon och/eller linser.

Så går undersökningen till

Först vill våra optiker veta hur du uppfattar din syn och ögonhälsa. Då kan det vara bra att veta ifall du har ärftlighet för synfel eller ögonsjukdomar. Sedan görs olika mätningar för att avgöra om du har någon typ av synfel. Visar det sig att du har ett synfel som behöver korrigeras med glasögon eller linser kan optikern hitta rätt styrka för dig. Upptäcker optikern något annat som är avvikande skickar de en remiss till en ögonläkare.

Välkommen till oss på Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Glasögonspecialisten Synsam

Välkommen till oss på Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona!

Vår välsorterade butik ligger på Järnvägsgatan 25 och här kan du få hjälp med allt från glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker på plats som kan genomföra syntest och hjälpa till med att hitta rätt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter från välkända märken, och vi välkomnar både dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gången.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Glasögonspecialisten Synsam hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hitta dina nya glasögon hos Glasögonspecialisten Synsam

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Glasögonspecialisten Synsam!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Glasögonspecialisten Synsam

Synundersökning hos Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona

Boka en synundersökning hos någon av våra legitimerade optiker på Glasögonspecialisten Synsam. Därför är det bra att undersöka sina ögon...

Skaffa glasögon hos Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona

Tror du att du kanske behöver glasögon? Då är du varmt välkommen till Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona. Glasögon hjälper till at...

Skaffa linser hos Glasögonspecialisten Synsam i Landskrona

Linser är en av flera metoder för att korrigera synfel och kan fungera bra för dig som inte vill eller kan använda glasögon. Vi på Glasögons...

Karta - Järnvägsgatan 25, Landskrona