• 010 - 888 54 07

Batterier till hörapparater hos Audika Landskrona

Eriksgatan 90, Landskrona - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Batterier till hörapparater

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Landskrona kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batterier i vår webbshop www.hörselbutik.se. Vi erbjuder batterier till reducerade priser.

Nyhet! Nu erbjuder vi även laddningsbara batterier och batteriladdare. Fråga oss om dessa passar din modell av hörapparat!

För att spara på batterierna, kom ihåg att stänga av hörapparaten när den inte används!

Hur ofta behöver man byta batteri?

Ett batteri räcker 5-7 dagar om hörapparaten används dagligen. Du hör två ljudsignaler när det är dags att byta batteri, och ljudet upprepas tills batteriet tar slut och hörapparaten stängs av. Innan det sker hör du fyra ljudsignaler som indikerar att hörapparaten har slutat att fungera.

Välkommen att köpa nya batterier till hörapparater hos oss på Audika i Landskrona eller på www.hörselbutik.se!

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Om Audika Landskrona

Välkommen till Audika och vår hörselklinik på Eriksgatan i Landskrona. Vad kan vi hjälpa dig med?

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Hos Audika Landskrona kan vi hjälpa dig med din hörsel

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Upplever du nedsatt hörsel?

Om du har problem med nedsatt hörsel är första steget mot en bättre hörsel alltid ett hörseltest. Ett hörseltest hos Audika Landskrona kostar 200 kr och frikort gäller. Testet är kostnadsfritt från 85 år och uppåt. Du behöver ingen remiss för att boka en tid. Vill du veta mer om hörseltest? Läs mer på vår hemsida.

Audika Landskrona är auktoriserad av Region Skåne

Vår hörselklinik på Eriksgatan i Landskrona är auktoriserad av Region Skåne inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att vi följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Du är välkommen till oss på Audika om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Välkommen att följa Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Landskrona

Hörseltest hos Audika Landskrona

Tycker du att du hör dåligt och misstänker eller vet att du har en hörselnedsättning? Då är du välkommen till oss på Audika Landskrona för e...

Hörapparater hos Audika Landskrona

Hos oss på Audika Landskrona hittar du hörapparater av olika modeller, märken och typer, både sådana som placeras bakom och i örat. Vi hjälp...

Batterier till hörapparater hos Audika Landskrona

Hörseltest online hos Audika Landskrona

Audika erbjuder hörseltest online, för dig som är nyfiken på hur du hör. Testet går snabbt att göra och ger dig en indikation på om du bör b...

Karta - Eriksgatan 90, Landskrona