• 010 - 888 54 07

Hörseltest online hos Audika Landskrona

Eriksgatan 90, Landskrona - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Hörseltest online

Audika erbjuder hörseltest online, för dig som är nyfiken på hur du hör. Testet går snabbt att göra och ger dig en indikation på om du bör boka tid för en mer utförlig undersökning hos en hörselklinik.

Det är enkelt att göra ett hörseltest online

Vårt online-test består av tre delar: självutvärderingsfrågor, tontest och lyssningstest. Du får svara på frågor om hur du upplever din hörsel och göra ett tontest, och avslutningsvis göra ett lyssningstest med mycket bakgrundsljud. Det tar bara några minuter att genomföra testet och du får resultaten med en gång.

Testet ersätter aldrig en komplett hörselundersökning

Vårt test passar framför allt dig som inte har testat hörseln tidigare, eftersom det endast ger en första indikation på hur du hör. Ett hörseltest som du gör online kan inte ersätta en komplett hörselundersökning, utan är till för att hjälpa dig avgöra om det är dags att boka tid hos en legitimerad audionom.

Välkommen att kontakta Audika Landskrona om du har frågor eller vill boka tid för en komplett hörselundersökning!

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Om Audika Landskrona

Välkommen till Audika och vår hörselklinik på Eriksgatan i Landskrona. Vad kan vi hjälpa dig med?

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Hos Audika Landskrona kan vi hjälpa dig med din hörsel

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Upplever du nedsatt hörsel?

Om du har problem med nedsatt hörsel är första steget mot en bättre hörsel alltid ett hörseltest. Ett hörseltest hos Audika Landskrona kostar 200 kr och frikort gäller. Testet är kostnadsfritt från 85 år och uppåt. Du behöver ingen remiss för att boka en tid. Vill du veta mer om hörseltest? Läs mer på vår hemsida.

Audika Landskrona är auktoriserad av Region Skåne

Vår hörselklinik på Eriksgatan i Landskrona är auktoriserad av Region Skåne inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att vi följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Du är välkommen till oss på Audika om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Välkommen att följa Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Landskrona

Hörseltest hos Audika Landskrona

Tycker du att du hör dåligt och misstänker eller vet att du har en hörselnedsättning? Då är du välkommen till oss på Audika Landskrona för e...

Hörapparater hos Audika Landskrona

Hos oss på Audika Landskrona hittar du hörapparater av olika modeller, märken och typer, både sådana som placeras bakom och i örat. Vi hjälp...

Batterier till hörapparater hos Audika Landskrona

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Landskrona kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batt...

Hörseltest online hos Audika Landskrona

Karta - Eriksgatan 90, Landskrona