• 0418 - 199 50

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandläkare Ingela Axtelius/Praktikertjänst AB i Landskrona

1 815 kr

Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Eriksgatan 90B, Landskrona - Visa på karta

Tandlagning på kindtand, tre ytor

Om man får ett hål i en tand eller om en gammal lagning gått sönder så behöver tanden lagas.

Hur går behandlingen till?

Behandlingen inleds alltid med en undersökning. De flesta brukar vilja ha bedövning men det är något som man bestämmer själv. Vi tar sedan bort den skadade delen av tanden genom att borra innan hålet lagas med en plastfyllning.

Om du har fått bedövning så sitter den ofta i ett par timmar efter behandlingen men du kan använda tanden som vanligt även om det är bra att vara lite försiktig.

I priset ingår alla moment i behandlingen inklusive material.

Informationen uppdaterades 02 juli 2019 av Vården.se

Om Tandläkare Ingela Axtelius/Praktikertjänst AB

Välkommen till Tandläkare Ingela Axtelius med medarbetare! Vi finns på en liten mottagning relativt centralt i Landskrona. Vår ambition på mottagningen är att alla patienter ska känna att vi lyssnar och tar hand om dem på ett hänsynsfullt, respektfullt och professionellt sätt. På mottagningen arbetar tandläkare Ingela Axtelius, tandhygienist Josefine Svahn och tandsköterska Lenita Åsberg. Vi har ett samarbete med oralkirurg Zoran Ristevski som innebär att han kommer till vår mottagning och opererar när vi har behov av det.
Informationen uppdaterades 02 juli 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Ingela Axtelius/Praktikertjänst AB

Undersökning av ny patient hos Tandläkare Ingela Axtelius/Praktikertjänst AB i Landskrona

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
900 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandläkare Ingela Axtelius/Praktikertjänst AB i Landskrona

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
1 165 kr

Tandutdragning hos Tandläkare Ingela Axtelius/Praktikertjänst AB i Landskrona

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 325 kr

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 815 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandläkare Ingela Axtelius/Praktikertjänst AB i Landskrona

*3 758 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandläkare Ingela Axtelius/Praktikertjänst AB i Landskrona

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 495 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandläkare Ingela Axtelius/Praktikertjänst AB i Landskrona

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 495 kr

Karta - Eriksgatan 90B, Landskrona