Logo Vaccinationsgruppen Kungsholmen

Vaccinationsgruppen Kungsholmen - Kungsholmen, Stockholm

• Är du spruträdd? Det gör inget! Du är inte ensam, och vi har stor vana vid att hantera detta. Kom förbi så förklarar vi närmare.

• Ska barnen vaccineras? Inga problem! Vi tillämpar en metod som gett oss mycket beröm av otaliga föräldrar, och lättade leenden från de små.

• Ska du resa långt bort till exotiska platser? Vad roligt! Vi står beredda att delge dig de absolut senaste rönen så att du har ett fullgott skydd under hela din vistelse.

Du kan antingen boka en tid via vår sajt, eller komma förbi på drop-in. För den mest uppdaterade informationen avseende öppettider och annat, vänligen besök vår websajt, www.sticka.se.

Varmt välkommen till Vaccinationsgruppen!

Informationen uppdaterades 17 maj 2015 av Vården.se

Sankt Göransgatan 69, 6 tr, Stockholm - Visa på karta

• Måndag 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12-13
  • Tisdag 09:00 - 18:30 Lunchstängt 12-13
  • Onsdag 09:00 - 16:00 Lunchstängt 12-13
  • Torsdag 09:00 - 18:30 Lunchstängt 12-13

Om Vaccinationsgruppen Kungsholmen

Vaccinationsgruppen är ett familjeföretag som funnits i över 25 år. Vi erbjuder vaccinationer inom alla områden, oavsett om du vill fylla på ditt grundskydd, ska ut och resa eller om du vill vaccinera dig mot influensa, livmoderhalscancer eller TBE.

På Vaccinationsgruppens hemsidan sticka.se finns en vaccinationsguide som ger dig en fingervisning om vilka vacciner du behöver för ett visst resmål.

Om Vaccinationsgruppens lokaler

Vaccinationsgruppen sitter i fräscha lokaler högst upp i huset.

Vaccinationsbuss

Under våren och sommaren åker Vaccinationsgruppens bussar runt i länet och vaccinerar mot TBE i samarbete med ICA och IKEA. Mer information om bland annat bussens körschema, hittar du på www.sticka.se.

Övriga behandlingar hos Vaccinationsgruppen Kungsholmen

• Vaccination mot TBE

fr. 320 kr Barn 320 kr/dos, vuxna 350 kr/dos.

På Vaccinationsgruppen Kungsholmen kan vi vaccinera dig mot TBE som ger skydd mot fästingburen hjärnhinneinflammation. Vaccinet rekommend... Läs mer

• Vaccination mot influensa

200 kr per dos

På Vaccinationsgruppen Kungsholmen kan vaccinera dig mot influensa. Vad innehåller vaccinet? Vaccinet mot influensa brukar innehålla t... Läs mer

• Vaccination mot semestermage

265 kr

Hos Vaccinationsgruppen Kungsholmen kan vi hjälpa till att vaccinera dig mot semestermage. Drickbart vaccin Vi erbjuder drickbart vacc... Läs mer

Karta - Sankt Göransgatan 69, 6 tr, Stockholm

• 11:39 - 03 nov, 2014 skrev:

Det bästa man kan tänka sig!
    Mycket bra med tidsbeställning.
    Ger ett kompetent intryck.