• 0300-686200

Skaffa glasögon hos Synsam Kungsbacka Torg

Norra Torggatan 9, Kungsbacka - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon är till för att korrigera ditt synfel

Har du svårt att se på nära eller långt håll? Upplever du synproblem och misstänker att du kan behöva glasögon? Då kan det vara läge att träffa en av våra optiker för att testa din syn. Vid behov av glasögon hjälper vår optiker till att justera så att du får rätt styrka på dina glasögon.

Många lösningar för dina glasögon

Förutom att vi på Synsam har ett stort utbud av bågar från olika märken, erbjuder vi även abonnemanget Synsam Lifestyle, för dig som hellre vill hyra dina glasögon hos oss. Då ingår tre olika typer av glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Köper du dina glasögon hos oss täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, som innebär att vi reparerar eller byter ut dina glasögon om de skulle gå sönder inom de första 365 dagarna.

Hitta de bästa glasögonen för dig på Synsam Kungsbacka Torg!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Kungsbacka Torg

Välkommen till Synsam Kungsbacka Torg!

Du hittar vår välsorterade butik på Norra Torggatan 9 i Kungsbacka. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra legitimerade optiker hjälper dig med syntest

Hos Synsam Kungsbacka Torg kan du få hjälp med olika typer av synundersökningar av våra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig utifrån dina behov och välkomnar både unga och gamla till vår butik.

Gör en ögonhälsoundersökning hos oss

Om du är orolig för din ögonhälsa, kan vi på Synsam Kungsbacka Torg utföra en ordentlig ögonhälsoundersökning. Detta rekommenderar vi till alla som fyllt 40 år. Då tittar vi på hela ögat för att upptäcka tecken på de tre vanligaste ögonsjukdomarna: grön starr, grå starr och åldersförändringar i gula fläcken.

Synsam Kungsbacka Torg hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Uppföljning det första året

Mycket kan hända på ett år och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem åt dig. Om du märker att du fått ytterligare försämrad syn inom det första året är du naturligtvis också välkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Varmt välkommen att boka en tid hos Synsam Kungsbacka Torg på Norra Torggatan 9!

Informationen uppdaterades 03 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kungsbacka Torg

Synundersökning hos Synsam Kungsbacka Torg

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Kungsbacka Torg på Norra Torggatan 9. Våra optiker undersöker din syn Har...

Skaffa glasögon hos Synsam Kungsbacka Torg

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Kungsbacka Torg! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel Ha...

Skaffa linser hos Synsam Kungsbacka Torg

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Kungsbacka Torg hjälpa dig! Hu...

Ögonhälsoundersökning hos Synsam Kungsbacka Torg

Vi på Synsam Kungsbacka Torg kan erbjuda dig utförliga ögonhälsoundersökningar. De kan ge en bra bild av din ögonhälsa och upptäcka tidiga t...

Karta - Norra Torggatan 9, Kungsbacka