Skaffa linser hos Synsam Kumla

Hagendalsvägen 12, Kumla - Visa på karta

Skaffa linser

Att skaffa linser hos Synsam

En av våra optiker börjar med noggrann undersökning för att se om du har ett synfel som behöver korrigeras. Dessutom kontrolleras ögonhälsan. Visar det sig att du har ett synfel kan optikern i nästa steg säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Linserna anpassas självklart efter dina förutsättningar och behov. Är du osäker på hur du ska hantera linser och hur du sätter in och tar ut dem, ger optikern dig tips och råd på hur du sköter dem på bästa sätt.

Hitta de bästa linserna för dig hos Synsam på Hagendalsvägen 12!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Kumla

Välkommen till oss på Synsam Kumla!

Vi finns på Hagendalsvägen 12 i Kumla och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Kumla hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Våra glasögon

Hos oss på Synsam Kumla finns ett stort urval av bågar från ett stort antal märken, och vi hjälper dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan också hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör hittar du det i vår butik.

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Kumla på Hagendalsvägen 12 redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kumla

Synundersökning hos Synsam Kumla

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Kumla på Hagendalsvägen 12. Vår optiker undersöker din syn Har du haft pr...

Skaffa glasögon hos Synsam Kumla

Hos Synsam Kumla kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar. Vi hjälper di...

Skaffa linser hos Synsam Kumla

Linser är ett bra alternativ för dig som inte kan eller vill ha glasögon. Hos Synsam Kumla kan vi hjälpa dig. Att skaffa linser hos Synsa...

Karta - Hagendalsvägen 12, Kumla