• 0640 - 202 36

• Fredag 08:10 - 14:45 lunch10.00-10.30

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Om Tandhälsan Nälden

Välkommen till Tandhälsan i Nälden!
Vi hjälper dig med dina tänder och sätter alltid patienten i fokus. Vi ser till att din upplevelse hos oss är trygg och personlig. Vi utför allt från allmän tandvård till komplicerade kirurgiska operationer och tar därför även emot remisser från andra tandläkarmottagningar för implantatbehandlingar och tanduttagningar.

Behandlingar hos Tandhälsan Nälden

Undersökning av ny patient hos Tandhälsan Nälden

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
780 kr

Munhygienbehandling hos tandhygienist hos Tandhälsan Nälden

• - Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.
  • - Fluorbehandling vid behov.
  • - Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.
750 kr

Tandutdragning hos Tandhälsan Nälden

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.
1 200 kr

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Tandhälsan Nälden

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.
1 300 kr

Rotfyllning av framtand hos Tandhälsan Nälden

*3 258 kr

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Tandhälsan Nälden

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 195 kr

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Tandhälsan Nälden

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.
*5 195 kr

Karta - Karelsvägen 4, Nälden