Skaffa linser hos Synsam Kristianstad

Östra Storgatan 34, Kristianstad - Visa på karta

Skaffa linser

Hur skaffar man linser?

Vid ett besök hos någon av våra legitimerade optiker gör vi en grundlig undersökning för att kolla ögonhälsan och bedöma om du har ett synfel som behöver korrigeras. Om du har ett synfel är det optikerns uppgift att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. När vi anpassar dem har vi dina ögon och behov i åtanke. Vi på Synsam ger dig råd i hur du ska hantera linserna, och hur du bäst tar hand om dem.

Hitta dina linser hos oss på Synsam Kristianstad. Välkommen!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Kristianstad

Varmt välkommen till Synsam Kristianstad!

På Östra Storgatan 34 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Kristianstad hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Kristianstad

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Kristianstad!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kristianstad

Synundersökning hos Synsam Kristianstad

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Synsam Kristianstad. Undersökning av ögat Om du upplever att du har pr...

Skaffa glasögon hos Synsam Kristianstad

Hos oss på Synsam Kristianstad kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korr...

Skaffa linser hos Synsam Kristianstad

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Kristianstad hjälpa dig! Hur s...

Karta - Östra Storgatan 34, Kristianstad