Skaffa glasögon hos Synsam Kristianstad

Östra Storgatan 34, Kristianstad - Visa på karta

Skaffa glasögon

Glasögon är en metod för att korrigera synfel

Det finns flera olika sätt att korrigera synfel, och glasögon är kanske det mest välkända. Om du misstänker att du kan behöva glasögon är du välkommen till våra legitimerade optiker. De kan med hjälp av olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Visar det sig att du behöver skaffa glasögon hjälper vi dig naturligtvis igenom hela processen!

Skaffa glasögon - tryggt och enkelt

Hos Synsam hittar du alltid ett stort utbud av glasögonbågar från välkända märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Genom att köpa glasögon hos oss täcks du också av en olycksgaranti som gäller i ett helt år. Tack vare det kan vi ersätta eller reparera dina glasögon om de skulle skadas inom de första 365 dagarna från att du köpt dina glasögon. Är du inte säker på om du vill köpa dina glasögon kan du välja att hyra dem, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre par olika glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Kontakta oss på Synsam Kristianstad om du vill veta mer eller boka en tid hos någon av våra optiker!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Kristianstad

Varmt välkommen till Synsam Kristianstad!

På Östra Storgatan 34 hittar du vår välsorterade butik, där vi kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Våra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, så att vi kan hitta den bästa lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter från välkända märken, och till oss är du välkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gången eller bara vill uppdatera din stil.

Boka tid för synundersökning hos legitimerade optiker

På Synsam Kristianstad hittar du kunniga, legitimerade optiker som kan hjälpa dig som vill testa din syn. Genom olika mätningar kan vi konstatera om du har något synfel som behöver korrigeras, och sedan hitta en bra lösning för dig. Synundersökning kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi hjälper dig utifrån just dina behov och önskemål.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Kristianstad

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Kristianstad!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kristianstad

Synundersökning hos Synsam Kristianstad

Boka en synundersökning hos en av våra legitimerade optiker på Synsam Kristianstad. Undersökning av ögat Om du upplever att du har pr...

Skaffa glasögon hos Synsam Kristianstad

Hos oss på Synsam Kristianstad kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig. Glasögon är en metod för att korr...

Skaffa linser hos Synsam Kristianstad

Har du ett synfel, men kan eller vill inte ha glasögon? Då är linser ett bra alternativ. Låt oss på Synsam Kristianstad hjälpa dig! Hur s...

Karta - Östra Storgatan 34, Kristianstad