Skaffa linser hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Fundationsvägen 17, Kristianstad - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa linser

Vi på Synsam Kristianstad C4 Shopping kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan eller vill ha glasögon.

Synsam hjälper dig att skaffa linser

När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning, för att kontrollera din ögonhälsa och kunna konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån undersökningen kan optikern sedan hjälpa dig med att hitta rätt styrka på linserna. Linserna anpassas efter dina behov och vi ger dig råd och vägledning kring hur du sätter i och tar ur dem, hur du hanterar dem och hur du ska sköta om dem på bästa sätt.

Välkommen att boka tid hos Synsam Kristianstad C4 Shopping för hjälp med att skaffa linser!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Kristianstad C4 Shopping

Välkommen till Synsam Kristianstad C4 Shopping!

Du hittar vår välsorterade butik på C4 Shopping Hus 4 i Kristianstad. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Kristianstad C4 Shopping har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Kristianstad C4 Shopping Hus 4 redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Synundersökning hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Skaffa glasögon hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Hos Synsam Kristianstad C4 Shopping kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av båga...

Skaffa linser hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Karta - Fundationsvägen 17, Kristianstad