Skaffa glasögon hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Fundationsvägen 17, Kristianstad - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa glasögon

Hos Synsam Kristianstad C4 Shopping kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av bågar.

Vi hjälper dig korrigera ditt synfel med glasögon

Det finns flera metoder för att korrigera synfel, och glasögon är en av dem. Hos Synsam får du hjälp med att hitta rätt par för just dig. Genom olika mätningar kan våra legitimerade optiker se vad du har för synfel, och utifrån det hitta vilken styrka du bör ha på dina nya glasögon.

Flexibilitet och trygghet för dina glasögon

Hos oss träffar du rådgivare som kan hjälpa dig att hitta rätt glasögonbågar, och vi har ett brett utbud från många välkända märken. Dessutom täcks du av vår olycksgaranti när du köper glasögon från oss. Det innebär att vi ersätter eller reparerar dina glasögon om de skulle skadas under de första 365 dagarna, utan extra kostnad. Har du inte möjlighet att köpa glasögonen eller kan du inte bestämma dig för vilka bågar du vill ha? Då kan du hyra tre par olika glasögon genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle, för en fast månadskostnad.

Varmt välkommen till Synsam Kristianstad C4 Shopping, så hjälper vi dig att skaffa glasögon!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Kristianstad C4 Shopping

Välkommen till Synsam Kristianstad C4 Shopping!

Du hittar vår välsorterade butik på C4 Shopping Hus 4 i Kristianstad. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Kristianstad C4 Shopping har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Kristianstad C4 Shopping Hus 4 redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Synundersökning hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Skaffa glasögon hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Hos Synsam Kristianstad C4 Shopping kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av båga...

Skaffa linser hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Vi på Synsam Kristianstad C4 Shopping kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan e...

Karta - Fundationsvägen 17, Kristianstad