Synundersökning hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Fundationsvägen 17, Kristianstad - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Synundersökning

Besväras du av trötta ögon och återkommande huvudvärk, eller upplever du problem med synen? Då är du välkommen att boka tid för en synundersökning hos optikerna på Synsam Kristianstad C4 Shopping!

Varför ska jag undersöka min syn?

Att inte se ordentligt kan ge många symtom och vara mycket störande. Därför är det viktigt att du genomgår en synundersökning om du upplever problem, så att du kan få den hjälp du behöver. Har du behov av någon typ av synkorrigering kan vi på Synsam naturligtvis hjälpa dig att skaffa glasögon och/eller linser.

Så går en synundersökning till

Undersökningen inleds med att vi ställer frågor kring hur du själv upplever din syn och ögonhälsa, och om det finns någon ärftlighet för vissa synfel eller ögonsjukdomar som du vet om. Därefter gör vi flera olika mätningar för att konstatera om du har något synfel, och om det behövs hjälper vi dig att hitta rätt styrka på glasögon och/eller linser. Om vi vid undersökningen skulle hitta något annat som är avvikande skickar våra optiker en remiss till ögonläkare, för mer djupgående undersökning av din ögonhälsa.

Boka din synundersökning hos Synsam Kristianstad C4 Shopping redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Kristianstad C4 Shopping

Välkommen till Synsam Kristianstad C4 Shopping!

Du hittar vår välsorterade butik på C4 Shopping Hus 4 i Kristianstad. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi på Synsam Kristianstad C4 Shopping har lång erfarenhet och våra legitimerade optiker kan hjälpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas när du:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss är både unga och gamla välkomna, och vi ser till att du får rätt hjälp utifrån dina behov.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Du kan känna dig trygg hos oss

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Kristianstad C4 Shopping Hus 4 redan idag!

Informationen uppdaterades 02 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Synundersökning hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Skaffa glasögon hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Hos Synsam Kristianstad C4 Shopping kan vi hjälpa dig genom hela processen att skaffa glasögon: från en första undersökning till val av båga...

Skaffa linser hos Synsam Kristianstad C4 Shopping

Vi på Synsam Kristianstad C4 Shopping kan hjälpa dig som vill skaffa linser. Det kan vara ett bra alternativ om du har synfel men inte kan e...

Karta - Fundationsvägen 17, Kristianstad