1/3

Synsam Kista

Hanstavägen 55 F, Kista

Synsam Kista

Boka behandling

Välkommen till oss på Synsam Kista!

Vi finns i Kista Galleria och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Ta hjälp av våra optiker

Hos Synsam Kista hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan gälla för olika situationer, till exempel:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du besväras av återkommande huvudvärk
  • Du upplever ofta problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Glasögon hos Synsam Kista

Hos Synsam kan du köpa bågar från ett stort antal märken, och våra rådgivare finns på plats för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra dina glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Utöver det hittar du solglasögon, linsvätska och massor med tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Kista - välkommen!

Informationen uppdaterades 15:57 - 29 sep, 2020

Skaffa linser hos Synsam Kista

Pris från: 549 kr

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Kista hjälper dig!

Hur går det till att skaffa linser?

Det första steget när du kommer till oss är att göra en ordentlig undersökning, där vi kontrollerar din ögonhälsa och konstaterar om du har ett synfel som behöver korrigeras. Utifrån det hjälper optikern dig att hitta rätt styrka på linserna, som anpassas efter just dina ögon och behov. Vi ger dig också råd kring hur du sätter i och tar ut linserna, hur du hanterar dem och hur du sköter om dem på bästa sätt.

Boka en tid hos Synsam Kista så hjälper vi dig!

Synundersökning
hos Synsam Kista

Boka in din synundersökning hos en av våra optiker på Synsam Kista i Kista Galleria. Vår optiker undersöker din syn Har du haft proble...

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon
hos Synsam Kista

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Kista hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för att korrig...

Pris från: 199 kr

Måndag - Söndag : 10:00 - 21:00