Logo Folktandvården Kista

Folktandvården Kista - Kista, Stockholm

Frisktandvård är tandvård till fast pris, ett friska-tänder-abonnemang som ger dig friskare mun.

Med Frisktandvård får du regelbunden tandvård och akuttandvård i hela landet till ett fast pris. Samma summa oavsett hur många besök i tandläkarstolen du måste göra.

Ett personligt frisktandvårdsprogram ser till att du får rätt hjälp i rätt tid, och slipper oroa dig för vad det ska kosta.

Första steget är en undersökning

För att teckna Frisktandvård bokar du tid för en undersökning. När du är undersökt och färdigbehandlad får du erbjudande om Frisktandvård.

Välkommen att kontakta Folktandvården Kista för mer information!

Informationen uppdaterades 28 februari 2017 av Vården.se

fr. 50 kr

Visa telefonnummer

Kista Galleria, trappa 5, plan 1 - Visa på karta

Om Folktandvården Kista

Hos Folktandvården Kista får vuxna, ungdomar och barn hjälp med allt som rör tänder och munhälsa. Våra duktiga tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor på Folktandvården Kista hjälper dig med förebyggande tandvård, regelbundna undersökningar, lagningar och akut tandvård.

Vi erbjuder nya vuxna kunder tid inom 2-4 veckor. Vuxna med akuta problem och barn tar vi emot så fort som möjligt.

Folktandvårdens specialister

Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister så att du kan få tandvård anpassad efter just dina behov.

Tandvård hos Folktandvården Kista

Vi på Folktandvården Kista erbjuder bland annat kirurgi, operation på plats vid behov, tandersättningar som broar och implantat samt tandblekning. Vi kan även hjälpa dig som är tandvårdsrädd.

Hos oss kan du som är vuxen också få Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Du hittar oss bredvid Restaurang Max, trappa 5, våning 1

Varmt välkommen till Folktandvården Kista!

Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Folktandvården Akuten på telefonnummer 08-123 156 80.

Övriga behandlingar hos Folktandvården Kista

• Tandläkarundersökning

fr. 825 kr

Vid en tandläkarundersökning hos Folktandvården Kista kontrollerar tandläkaren dina tänder och din mun för att se att du inte har hål i tänd... Läs mer

• Tandhygienistbehandling

fr. 600 kr

Hos på Folktandvården Kista erbjuder vi professionell tandrengöring, hjälp att ta bort tandsten och missfärgningar samt polering av dina tän... Läs mer

• Akuttandvård

fr. 400 kr

Vi på Folktandvården Kista hjälper dig som har tandvärk eller andra akuta problem med dina tänder att snabbt få en akuttid. Akutbesök kostar... Läs mer

• Tandblekning

1 500 kr per käke

Hos oss på Folktandvården Kista får du hjälp att bleka tänderna på ett säkert sätt. Genom att vi bedömer dina tänder och mun före blekningen... Läs mer

Karta - Kista Galleria, trappa 5, plan 1