Skaffa linser hos Synsam Karlstad Bergvik

Frykmans väg 1, Karlstad - Visa på karta

• Lördag - Söndag 10:00 - 18:00

Skaffa linser

Så går det till att skaffa linser

När du kommer till oss gör vi en grundlig undersökning för att kontrollera ögonhälsan och se ifall du har ett synfel som behöver korrigeras. Där det är aktuellt hjälper optikern till att säkerställa den styrka du behöver på dina linser. Vi anpassar linserna efter dina ögon och behov. Optikern ger dig råd i hur du hanterar linserna, hur du sätter in och tar ut dem, samt hur du sköter dem på bästa sätt.

Boka ett besök hos Synsam Karlstad Bergvik för att hitta de bästa linserna för dina ögon!

Informationen uppdaterades 05 mars 2020 av Vården.se

Om Synsam Karlstad Bergvik

Välkommen till Synsam Karlstad Bergvik!

Du hittar vår välsorterade butik på Frykmans väg 1 i Karlstad. Här kan du få hjälp med olika sorters synundersökningar av legitimerade optiker. Vi erbjuder glasögon, linser och tillbehör från välkända märken, och kan hjälpa både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Få din syn undersökt av våra optiker

Hos oss på Synsam Karlstad Bergvik finns erfarna, legitimerade optiker som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om:

• Du har svårt att se på olika avstånd
  • Du upplever återkommande huvudvärk
  • Du har problem med trötta ögon
  • Du vill skaffa linser
  • Du vill skaffa glasögon
  • Du ska ta körkort

Alla är välkomna hos oss - både unga och gamla. Vi hjälper dig utifrån just dina förutsättningar och behov.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Karlstad Bergvik

Vi på Synsam har ett stort urval av bågar från många olika märken, och våra rådgivare är där för att hjälpa dig hitta rätt glasögon för just dig. Du kan även hyra dina glasögon hos oss, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Därtill hittar du solglasögon, linsvätska och tillbehör i vår butik.

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Karlstad Bergvik - välkommen!

Informationen uppdaterades 05 mars 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Karlstad Bergvik

Synundersökning hos Synsam Karlstad Bergvik

Upplever du besvär med synen eller känner du av trötta ögon och återkommande huvudvärk? Då kan det vara dags att boka in en synundersökning ...

Skaffa glasögon hos Synsam Karlstad Bergvik

Misstänker du att du skulle behöva glasögon? Hos Synsam Karlstad Bergvik hjälper vi dig genom hela processen! Vi hittar rätt glasögon för...

Skaffa linser hos Synsam Karlstad Bergvik

Om du har ett synfel och inte kan eller vill ha glasögon, är linser ett bra alternativ. Hos Synsam Karlstad Bergvik kan vi hjälpa dig. Så...

Karta - Frykmans väg 1, Karlstad

14:34 - 13 maj, 2020 skrev: