Undersökning av ny patient hos Tandläkare Lisbeth Engström i Karlstad

Tingvallagatan 5B, Karlstad - Visa på karta

Undersökning av ny patient

Innan en tandläkarundersökning

Under tandläkarundersökningen

Fyra röntgenbilder ingår i priset.

Om problem behöver åtgärdas

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 16 maj 2019 av Vården.se

Om Tandläkare Lisbeth Engström

Välkommen till Tandläkare Lisbeth Engström!

Hos oss får du professionell tandvård i en lugn och harmonisk miljö med engagerad personal. Vi har lång klinisk erfarenhet av barn- och vuxentandvård.

Hos tandläkare Lisbeth Engström utför vi förebyggande behandling, rotbehandling, behandling av tandlossningssjukdomar, kron- och broterapier, implantatbehandlingar, estetiska behandlingar med mera.

Vårt mål är att få dig att vilja le och ge dig friska tänder.

Vi erbjuder endast akut tandvård till våra egna patienter.

Praktiken är centralt belägen i Karlstad med goda parkeringsmöjligheter. Vi är en del av Praktikertjänst AB.

Varmt välkommen att ta kontakt med oss!

Tandläkare Lisbeth tillhör Praktikertjänst

Informationen uppdaterades 16 maj 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Lisbeth Engström

Undersökning av ny patient hos Tandläkare Lisbeth Engström i Karlstad

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.
825 kr

Tandblekning hos Tandläkare Lisbeth Engström i Karlstad